Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2014. december 1., hétfő

Ajándék

Karácsony jön, aktuális a téma. Mit adjak ajándékba? Mit vegyek ajándékba?
Abszolút tudat alatt úgy válaszoltam meg mindig ezt a kérdést, hogy titkon a saját ízlésem szerint döntöttem: olyat adtam ajándékba, aminek én is örülnék, tudnék vele mit kezdeni.
Biztos ezért volt mindig olyan nehéz ajándékot kitalálnom a férfi-rokonoknak. Mert az egyértelmű volt, hogy ők nem lesznek boldogok egy türkizkék leggings-sel. Maximum, ha felveszem.

Idén szerettem volna saját készítésű adventi naptárral meglepni a Férjemet. Gondolkodtam rajta, hogy mit írok majd a kis kártyákra: egy-egy közös emlékről szóló félmondatot teszek majd az apró csokik mellé, amik megmelengetik a szívét...
Aztán rájöttem, hogy ilyen ajándékot én  szeretnék kapni, nem pedig ő.
Úgyhogy gyorsan kiolvasztottam a kreativitásomat a récezsírból, és kitaláltam valamit, ami igenis Zsoltiról szól, nem pedig rólam; igenis Neki lesz vicces, kedves, figyelmes, nem pedig nekem.



Csodák csodájára tényleg örült! ;)
És azt hiszem, most karácsonyig lesz mit innunk...Bár azt elárulom, nincs a naptárban két egyforma nap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése