Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. február 14., vasárnap

Önmérséklet

Morcos voltam, és megszegni készültem a saját, különbejáratú Házszabályomat - nevezetesen, hogy nem ártok senkinek, nem átkozok senkit, ha már használni nem is tudok vagy akarok. Hogy ez egy intelligens emberi kommunikációra használt fórum marad.
Tévedés volt, mellényúlás, én pedig kitöröltem. Azt hiszem, most öntötte el az agyamat az az előző bejegyzésben emlegetett harci rinaldó.
De - ahogy Coelho bácsi mondja: "A Fény harcosa azért van a világon, hogy segítsen testvéreinek, nem pedig azért, hogy bírálja a felebarátait".
Önmérsékletet tanúsítottam. " A harcos odafigyel a kis dolgokra, mert tudja, hogy mindent elronthatnak."
A fény reménybeli harcosa most pedig elhúz fürdeni, hogy végleg megnyugodjon.
Nyugodalmas jó éjszakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: