Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. december 11., vasárnap

Elhatározás

Baromi sok ruhám van. Több, mint amennyit ebben az életben normál körülmények között el tudnék használni.
Egy darabig nagyon örültem ennek, mert mindig van választék a szekrényben; de az utóbbi időben baromira idegesít, hogy

  • nem férnek be a ruhák normálisan a helyükre,
  • nem tudom eldönteni reggel, hogy a 86 féle lehetőségből mit válasszak,
  • úgyis csak kb. 15-20 darabot hordok heti rendszerességgel. Azokat viszont rogyásig.


Ígyhát eldöntöttem, hogy a két ünnep között szekrényürítést tartok. De úgy komolyan, nem csak ímmel-ámmal. És ami már legalább 1 éve nem volt érdemben rajtam (felpróbáltam-nem tetszett-levettem-visszatettem nem ér), azt egy laza mozdulattal felteszem a vaterára nyomott áron, hogy elkeljen. Nagyon sok dolgot. Szinte mindent. Csak azt a 15-20 darabot nem...
És a kapott pénzből vehetek még 1-2 kardigánt vagy egyszerű, színes felsőt. Amilyeneket ténylegesen HORDOK. Azt hiszem, 7-8 évi csapongás után kialakult, és tudom végre, milyen a stílusom - mostmár csak ahhoz akarom magamat tartani.

Ezért aztán: Kedves Barátnők, akikkel azonos a méretünk! Dobjatok egy emailt, ha érdekelnek a cuccok; nektek bármit odaadok ajándékba, ami nekem már nem kell. :)
Cserébe pedig szekrény alján pihenő egyszínű garbók, gombos/megkötős kardigánok, szövet nacik és szoknyák jöhetnek, ha előkerülnek véletlenül.

7 megjegyzés:

  1. http://www.stiluscoach.hu/stilus-coaching/gardrob-atrendezes

    :) nekem az egyik újévi fogadalmam ezt végignyomni :)
    sok sikert hozzá, majd oszd meg a tapasztalatokat,hogy újév után azok ismeretében kerülhessem ki a csapdákat :)

    és természetesen az általad felsorolt kívánságlistába illeszkedő tételeket is megkapod...ööö...amint VÉGRE megtalálom őket.

    (És a fekete csizmámat is amit idén még nem tudtam elvenni,mert nem lelem :( meg a...ááá mindegy. Majd egyszer előkerülnek...)

    VálaszTörlés
  2. Hehe. Én a Nők lapjában olvastam egy inspiráló cikket - és basszus már alig várom, hogy az a 20 igazán Vikis darab legyen csak a szekrényemben, ami megérdemli benne a helyet! :)
    Neked azért tuti küldök linket, ha felteszem őket a vaterára, hogy mazsolázhass. Ki tudja, mennyi pénzt spórolunk meg így egymásnak...! ;)

    VálaszTörlés
  3. várom és dettó...a januári kiárusítások helyett majd az én cuccaimból mazsolázz :)

    VálaszTörlés
  4. Van egy virágos (tavaszinyári) szoknyám, ami szerintem stílusban talán menne hozzád. Imádom, mert csodaszép, de írd és mondd, egyszer volt rajtam, mert egyszerűen hiába tetszik, valahogy nem én.
    Vigyed el, és horgyadám. Esetleg.

    VálaszTörlés
  5. :) Köszi. Rendben. :)
    És igen: long time no see.
    Amúgy meg: majd jól elküldöm Neked is a vaterára feltöltött kínálatot, és mazsolázz Te is.
    Egy tea egyszercsak :)?

    VálaszTörlés
  6. Privátban egyeztethetünk, ha látsz olyan egyben 60 percet az elkövetkező 1-2 hétben, amit van kedved/lehetőséged erre szánni ;)!

    VálaszTörlés