Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. október 21., csütörtök

A Sors fintora

Beteg vagyok, tudjátok.
Ma már jobban érzem magam, mióta ébren vagyok, a gépem előtt szöszölök. Aztán nemrégiben észrevettem, hogy kezd kihűlni a kezem, úgyhogy lázmérőt ragadtam, és imígyen határoztam meg az aranyszabályt:
  • ha 37 fok alatt van a testhőmérsékletem, akkor nekiállok nemez-ékszereket gyártani,
  • ha pedig 37 fok fölött, akkor befekszem az ágyba, és nem pattogok...
Megmértem. 37,0. Szerintetek a Sors már elég biztosnak érez ahhoz, hogy MINDENBEN magam hozzak felelős döntést? Kezdek attól tartani / arra büszke lenni, hogy igen...
Az minden esetre biztos, hogy felveszek egy meleg pulcsit és egy zoknit. Abból még baj nem lehet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése