Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. október 30., szombat

Sziklamászós fotóblog

Mesélek is majd bőven - egyelőre csak gyönyörködjetek Ti is: itt voltam hétvégén.
A fotókra továbbra is vonatkoznak a szerzői jogaim.
És: Lilla! sajnálhatod, hogy nem jöttél! Majd legközelebb...:)
Jó nézegetést Mindenkinek! :)


 Nem gyakran mászom fényképezővel...

 Többnyire inkább nélküle.
 A Három Testőr. Vagy Muskétás. Vagy Mászó.
Ági, ezt Neked lőttem: van rajta csipkebogyó, és Életed is. Na, ugye mindenre gondolok? :) 

Szép nyolcas, laza biztosító-csomó, Balázs alant, biztosít. 

 Ami lent van, az éppen lényegtelen. Szépet lépek.

 Ördögszekér.

 Egykezes.

 Irreálisan élesre sikerült gyönyörű őszi levél.

 Csak a csipkebokor a lényeg, a háttérrel ne is törődjetek! :)

 Balázs - Nekem: "Figyelek Rád!"

 Frodó - Nekem: "Nem tudok pózolni!"

Viki - Nekem: Mászó. Fotós. Nő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése