Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. december 14., kedd

Felhívás!

Kedves Olvasóim!

Látom, senkinek nem akaródzik levelet írni a Jézuskának. Úgy gondoltam, megsegítem a dolgot egy kicsit, két féle módon is.
Előszöris: írok egy listát most, itt, ide, azoknak a nevével, akiket terveztem megajándékozni karácsonyra - függetlenül attól, hogy gyémántnyaklánc, vagy baráti ölelés a nagyságrendje az ajándékomnak.
Másodszor pedig: aki ezek után arra a fránya jobb oldali linkre kattintva hajlandó megírni nekem a karácsonyi kívánságlistáját, azt egy icuri-picuri külön meglepetésben részesítem. Komolyan. És igazi meglepetés lesz - ha már a lista miatt az ajándék csak félig.
Ennyit tehettem értetek.

Akit szeretnék megajándékozni valamilyen formában idén karácsonykor:
Zoli, Anyu, Apu, Lilla, Balázs, Ági, Edit, Frodó, Ági (a Hegedűs), Luca, Bogi, Andris (mármint a Töki), Annamari.
Lehet, hogy tök feledékeny vagyok, és valakit kifelejtettem, aki pedig iszonyatosan fontos - ha ilyesmi eszembe jut, akkor azt mielőbb pótolni fogom, és az érintett mélységes elnézését kérem.

Hajrá a leveleitekhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése