Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. május 28., hétfő

Nagyot álmodni

Sokszor vagyok úgy, hogy egyszerre ezerféle dolgot szeretnék csinálni. Világmegváltó hangulatban csak csapongok, vergődöm faltól falig, amíg teljesen össze nem törik a lelkesedés bennem: mindenbe belekapnék, de a kitartás már hiányzik; a tengernyi ötlet közül bosszant, hogy csak egyet-kettőt valósíthatok meg belátható időn belül.
Tegnap is így éreztem magam, de épphogy elkezdődött a ketrecbe zárt tigrisként végzett rácstól-rácsig kör, kipattant a fejemből AZ ÖTLET.

Táskát fogok varrni, mégpedig kézzel, itthon talált anyagokból.
Jó mintájú maradék függönyanyag van. Tű, cérna van. Bélésnek majd kerítek valamit.
Kicsit méricskéltem, hogy a dolog ergonómikus legyen; vagy legalábbis beleférjen egy A/4-es; aztán már csak vágtam, és varrtam, újragondoltam és újra vágtam; visszabontottam - bár sokat nem kellett, szúrtam, mértem, elképzeltem, megvalósítottam.
Mára elkészült a táska. Még bélése is lett - egy turis, szétvágott pólóból, ami színben harmonizál az alap-anyaghoz. Anyagköltsége max. 500 Ft mindenestül; kb. 6-7 órát töltöttem el vele - Terence Hill és Bud Spencer társaságában amúgy...
Nekem megérte.
És nem csak azért, mert lett egy nagyon frankó táskám, ami sokkal jobban tetszik, mint ami bárhol kapható - és még meg is spóroltam vele 4-5 ezer forintot.

Hanem azért, mert végre - hosszú idő után először - bebizonyítottam magamnak, hogy nincs előttem lehetetlen; szabad - mit szabad, kell is - nagyot álmodni, mert ha végigviszem, remek eredménnyel szolgál. :) Az egész csak elszántság és kitartás kérdése.
Nameg fantáziáé. :)

2 megjegyzés:

  1. :) Tök jó! Csinálj hátizsákot is!

    Papa

    VálaszTörlés
  2. Nem szeretem a hátizsákot.
    Csinálok inkább neszeszert, jó? Azt szeretem.

    VálaszTörlés