Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2012. október 16., kedd

Miénkitta Tér



Jelentem, beköltöztem. A saját kis lakásomba.
Nem is olyan kicsi. Persze még a fele sem "működik". De a lényeges részek azért igen.
Tehát az alapvető, hogy az első naptól minden este készül valami a konyhában (a sütőm is viszonylag hamar beszerelődött, hurrá házikenyér, hurrá elektromos sütő; úgy simogattam a gázrózsákat, mint Lassie-t, miután hazatért...). Alapvető, hogy minden este elmerülök egy kád forró vízben. És van internet - egyelőre a telefonomról, de VAN. És alapvető, hogy az életterek igenis komfortosan vannak kialakítva - még ha provizórikus jelleggel is.
És így mit nekem padlózás?! Majd lesz szebb, jobb, nyugisabb, kényelmesebb is a tér. Például, ha a nappaliban nem csak kosz lesz, dobozok és féligrakott laminált parketta.
A lényeg, hogy az enyém; szabadon tehetek-vehetek benne; akkor alszom, akkor főzök; akkor sírok, akkor nevetek; akkor érek és akkor lustálkodom, amikor én akarok! :D
Hiányzott!
Végre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése