Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2013. október 17., csütörtök

Minden napra egy mosoly


Sok időm van, átmeneti időszakban létezem, már nem és még nem. Hetek óta ez megy, és ha nem töltöm meg színnel, tartalommal a napjaimat, akkor bizony felőrlöm saját magamat.

Ennek - és még sok más hatásnak - a kapcsán találtam ki magamnak egy játékot - amihez akár más is csatlakozhat. Elhatároztam, hogy minden nap tudatosan teszek legalább 1 dolgot, amivel önzetlenül, valaki máson segítek. Szeretetből. Azért, hogy elindítsam a pozitív energiák áramlását. Minden nap csak egyetlen apróságot. :)
Leírom például a tegnapit - vagy azt, ami a tegnapi lehetett volna, ha már tegnap elkezdem...Tegnap birtokába jutottam az információnak, hogy Edit barátnőm másnap reggel Budapestre utazik busszal Székesfehérvárról. Ugyanakkor azt is tudtam, hogy ugyanabban az időben édesapám autóval megy ugyanarra, tökegyedül. Szóltam mindkettejüknek, örültek - Edit a fuvarnak, Apu az útitársnak -, és ma reggel együtt mentek munkába. Ennyi. :)

Igyekszem minden nap beszámolni az adott napi "Mosoly-kommandóról". Aki pedig kedvet kap, az csatlakozzon hozzám; annyival több mosoly jöhet szembe velünk nap, mint nap! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése