Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. október 22., péntek

Nekem jó...

Nekem jó, amikor ágyban irodásat...
Nekem jó, amikor van rám pár...
Nekem jó, amikor 8 Gurut egyszerre...
Nekem jó, amikor teát, arcpír nélkül...
Nekem jó, amikor a tutifrankót, őszintén...
Nekem jó, amikor tükörbe mosolyt...
Nekem jó, amikor félálomban még beszélgetve...
Nekem jó, amikor félszavakból is...
Nekem jó, amikor tudom, hogy mondja, ha...
Nekem jó, amikor váratlanul csörög...
Nekem jó, amikor meleg levest...
Nekem jó, amikor spenótot is...
Nekem jó, amikor saját poénom dugájába...
Nekem jó, amikor sebességhatáron a dokiig...
Nekem jó, amikor az otthon melegét...
Nekem jó, amikor tudom, hogy kérhetnék, mégsem kell.
Lucától. Balázstól. Ágitól. Frodótól; akiknek nem "munkaköri kötelesség", aztán mégis...
és
Zolitól, Aputól, Anyutól; akik folyamatosan keresik a kedvem...
Nekem jó. Jelenleg leginkább miattatok.

Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése