Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2011. július 7., csütörtök

Nyaralás a Csajszikkal


Azért rémes, hogy csak most, így csütörtök magasságában jutottam ide, hogy élménybeszámoljak a barátnős hosszúhétvégéről, amit az előző péntek-szombat-vasárnap ejtettünk meg! :)
A történéseket felesleges volna leírni, mert a.) nem nagyon voltak; csak pihentünk és jól éreztük magunkat; b.) ami mégis történt, az sem tartana számot a közfigyelemre.
Ami inkább lényeges, az maga az életérzés volt. Szembemenni a rossz idővel, és napsütést aratni; röhögni mindenen; lassan totálisan feloldódni; nem függeni még egymástól sem; büntetlenül punnyadni, semmittenni, szépítkezni; jó hangulatban borozni; néhány napot teljes és határtalan kötetlenségben eltölteni. Nekem erről szólt ez a 3 nap. És piszkosul élveztem. :)))



És persze vannak bizonyos tények és szereplők, amikről természetes módon meg kell emlékezni.
Így például a Balatoni Lapos-Godzilla, amivel az éjszakai parton-borozás során ijesztgettem Lillát - jegyzem meg, sikerrel;
a Badacsonyi Nektár, amit első nap fedeztünk fel, de még most is azt iszom, mert nem talált ellenfelet a második napi borkóstolás során sem;

a minden körmön más színű körömlakk;
a Tesco-gazdaságos wellness az elősátorban;
az utcabál, ami elől elmenekültünk;
a rengeteg fotó, amiről megígértem, hogy ha nem tetszik, kitörölhetjük;
a parton elköltött reggeli Milli Jegeskávék;

hogy megfürödtünk 20 fokban is a Balcsiban;
a thermo-pokrócba bugyolált vízibiciklizés;

és természetesen a Jolán, ami egy Fehérvári fagyizó, és mindenkinek csak ajánlani tudom; lévén itt megtalálható a legnagyobb választékú és egyben legfinomabb fagyi, amit eddigi életem során ettem.



Kösz Csajok!
Jövőre is megyünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése