Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2013. szeptember 4., szerda

Címszavakban

Mert máshogy már úgysem tudom rendszerezni, ami az elmúlt hosszú időszakban történt.

1. Nyár: Az Egyesületünk első nyara. Úgy tűnik, ami eddig ment, az ezután is működik. fergeteges logisztikák, kacagások, menük és party-k után izgalmatos tervek a jövő szezonra nézve. Nomeg télre. És Zsoltival dolgozni ÁLLATI! Ha eddig egész ember voltam, akkor Vele együtt mi vagyunk a Szupercsapat! :)

2. Munka: Iszonyatos káosz az évkezdés körül, ami csak úgy túlélhető, hogy nem veszem magamra. Nincs munkáltatóm, nincs meg a minimális munkafeltételem, cserébe van munkám és munkaidőm. Szerencsére nem mozgat túlságosan. Mert úgyis lesz majd valahogy.

3. Képzés: A szakképzés, amit megpályáztam, és ahová felvettek - és aminek alapfeltétele, hogy legyen pszichológusi munkaviszonyom, ergo munkahelyem is - hétfőtől szerdáig van, minden hónapban egyszer. Félévente százötvenötezerért. Még jó, hogy lekéstem a beiratkozást...:)

4. Lánybúcsú: fergeteges csajbuli, imádtam minden pillanatát. Egyszerűen KELLENEK az ilyen csajos kikapcsolódások, amikor mindenki ellazulhat egy kicsit a többiek oltalmazó közegében. Több ilyen kéne. Rajta leszek.

5. Esküvő: Nagyjából mindennel kapcsolatban képben vagyok; vár még rám egy nagy becsomagolás csütörtök-pénteken; de most úgy látom, minden klasszul alakul. Nem izgulok. Jó lesz. Nagyon. :)

Konklúzió nincs. Az élet szép! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése