Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2014. november 10., hétfő

Időgép


Ha valaki 10 évvel ezelőtt felvázolja nekem azt az életutat, amelyet pillanatnyilag részben követek, részben vágyok és építek magamnak, akkor valószínűleg nagyon kétkedve, és a megértés legkisebb csírája nélkül néztem volna rá; és elkönyveltem volna magamnak, hogy vannak persze normán kívüleső hippik, node én szép, kiegyensúlyozott polgári család sarja vagyok; kitűnővel végeztem az összes osztályt, játszom hangszeren, nyelvvizsgám van vagy két nyelvből, tehát mi a bánatos francnyavalyáért élnék úgy, mint egy élhetetlen, önjelölt számkivetett, ahelyett, hogy józan, polgári, NORMÁLIS életet éljek havi fix fizetésért, kiszámítható előléptetéssel, meg pulykapénzzel karácsonykor?!?

Ugyanakkor ha a 10 évvel ezelőtti önmagam találkozna egy fél napra a mostani önmagammal, akkor azonnal és végérvényesen elkezdene rajongani azért a laza, sportos, nyugodt, határozott nőért, aki most vagyok. És rövid úton olyan akarna lenni, mostazonnal.

Konklúzió alig van. Talán csak annyi, hogy nem mind arany, ami fénylik; nem mindig a járatlan út a nehezebben bejárható.
Persze, küzdelmesebb. De sokszor sokkal egyszerűbb küzdeni, mint belenyugodni valamibe, ami sosem lesz az igazi.

És ezt már 10 éve is tudtam. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése