Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2014. november 3., hétfő

Wokban az igazság



Vannak itten komoly dolgok is, node mi lehetne komolyabb dolog annál, minthogy a konyhai komfortom másfél hete nem ismer határt!

Nyáron elhagytam (!!!) az egyik fazekamat. A másikat 2005-ben vettem Édesanyámmal, amikor elköltöztem Budapestre. Mára elég durván foszlik az aljáról a teflon...És egy 9 éves, sok éven ár egyetlen fazék esetében ez egy percig sem róható fel. Szerintem.

Nade akkor miben főzzek?! Oké, van még 2 kicsi, meg 1 mégkisebb nyeles lábasom, néhány serpenyőm, meg egy húsleves-főző fazekam. Feltettem magamban, hogy veszek egy mély levegőt, nameg egy pótedényt. De aztán meglátva az árakat nem sikerült elég mély levegőt venni...Gondoltam, írok a Jézuskának...

És ekkor tűnt fel, derült égből villámcsapásként az IKEA teflon wokja a látómezőmben. Árban baráti, méretben ideális, felhasználhatóságban a határa a csillagos ég: tészták, húsok, zöldségek, és kábé bármi elkészül benne, ami egy közepes méretű fazékban már csak szűkösen fér el...

Megvettem, imádom, pont.
És ha jövőre lejön róla a teflon, egy könnyed vállrándítással veszek belőle újat. Mert megérdemlem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése