Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2010. augusztus 4., szerda

LearnING by doING


Gondolom, a legtöbben egyetértünk benne: az ing nem csupán egy elegáns férfi-viselet, de magában hordozza mindazt a jelentést, ami a "férfias" szó kapcsán az eszünkbe jut. Presztizst és erőt sugároz, magabiztos fellépést kölcsönöz; jó belépő a női szívek megdobogtatásához.
Fenti okoktól vezérelve az utóbbi időben erősen propagáltam, hogy Zoli a nyári melegben könnyű, rövid ujjú ingeket viseljen - imádom a friss ingek illatát érezni rajta, és odaújni hozzá pedig egyszerűen fantaszikus bennük. Be is ruháztunk néhányra, amiket most lelkesen - és saját elhatározásából - nap mint nap visel.
És mosott-vasalt is eddig. Mivel időm nagy részét táborokban töltöttem, és a házimunkának ez a része a leginkább tolerálható számára, a háztartás ezen részét szinte teljesen kisajátította; még arra is finoman megkért, hogy ha lehetséges, ne mossak, hagyjam csak rá a dolgot, hiszen ekkor lesz átlátható a ruha-menedzsment.
Ma azonban úgy éreztem, be kell szállnom a közteherviselésbe (lévén ez a második szabad, pihenős hetem itthon), úgyhogy nekiálltam kivasalni a szépen kimosott, precízen kiteregetett ingjeit.
Összesen 8-at.
Lehetséges, hogy az elkövetkező időkben amellett fogok lobbizni, hogy Zoli pólókban járjon.
Hiszen az olyan sportos, fiatalos, erőt sugárzó, és...elég csak kiteregetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése