Napi Coelho:

"Az utazás soha nem pénz, hanem bátorság kérdése." Paulo Coelho



2014. április 24., csütörtök

Hullámhegy

Komolyan mondom, ez az egyesületesdi a legjobb dolog ami történhetett velem!



Azaz a francokat "történhetett". Mi magunk csináltuk, nem csak úgy magától történt. Pontosabban csináljuk nap mint nap.
Sokszor úgy érzem, minden, amit eddig láttam-hallottam, tanultam, tapasztaltam, mind-mind erre a feladatra készített fel, adott hozzá eszközöket, gyakorlatot, türelmet, fegyelmet, figyelmet, kapcsolatokat. Ugyanakkor az Egyesületünk építése, bővítése, gondozása is egy konstans fejlődési folyamat; tudom, hogy egyik pontja sem végső állapot, csupán egy állomás.
Végtelen megszállottság hajt; olyan erő, ami átsegít még a kibogozhatatlannak tűnő pénzügyi szálakon, megoldhatatlan határidőkön, logisztikai triplaszaltókon és a megszámlálhatatlan excel táblázaton is. Ezt szeretem, ezt TUDOM csinálni. Ebben hiszek. Ez éltet.

Miközben persze csakis a változás állandó. Örökös mozgás, örökös alkalmazkodás, idomulás, elsímulás, hozzáfeszülés. Akárcsak egy igazi hullám hátán.
A névválasztás - úgy érzem - tökéletes. Számomra ez a feladat maga a hullámhegy. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése